بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

بالاتر از جام‌جهانی در دیدار ایتالیا و انگلیس| مانچینی در برابر ساوتگیت

  • کد خبر: ۷۳۸۵۹
  • ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
بالاتر از جام‌جهانی در دیدار ایتالیا و انگلیس| مانچینی در برابر ساوتگیت
ورزشگاه قدیمی ومبلی لندن امشب میزبان ۲ تیم انگلیس و ایتالیا در فینال یورو‌۲۰۲۰ است.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ بسیاری از هواداران فوتبال، رقابت‌های یورو را حساس‌تر از جام جهانی می‌دانند و معتقدند کیفیت این بازی‌ها حتی از جام جهانی هم بیشتر است. امشب فینال این بازی‌ها از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد و ۲ تیم انگلیس و ایتالیا بعد از پشت سر گذاشتن دانمارک و اسپانیا برای بردن جام قهرمانی با هم می‌جنگند. آتزوری در گروه اول این مسابقات با کسب ۹ امتیاز کامل به عنوان صدرنشین صعود کرد. شاگردان روبرتو مانچینی در مراحل حذفی ابتدا اتریش و در یک چهارم بلژیک را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دادند. اوج کار این تیم در نیمه نهایی و بازی مقابل اسپانیا بود که در یک بازی هوشمندانه و با درخشش دوناروما در ضربات پنالتی، موفق شدند اسپانیا را از گردونه رقابت‌ها حذف کنند.

 

در سوی مقابل، اما سه شیر‌ها در گروه D این بازی‌ها با ۷ امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کردند و در یک بازی جذاب، آلمان‌ها را با ۲ گل از گردونه رقابت‌ها کنار زدند تا در یک چهارم نهایی تیم شوچنکو را با ۴ گل درهم بکوبند. دانمارک هم پای فینال نتوانست تیم ساوتگیت را متوقف کند تا ومبلی امشب برای قهرمانی انگلیس سر از پا نشناسد. بسیاری از کارشناسان، ایتالیا را تیم مستحق تری برای کسب عنوان قهرمانی می‌دانند. مسیری که لاجوردی پوشان برای رسیدن به این بازی طی کرده اند، بسیار سخت‌تر از مسیری است که انگلیسی‌ها تا اینجای کار پشت سر گذاشته اند.


تاریخ علیه تیم انگلیس

تیم‌های ملی انگلیس و ایتالیا درحالی در فینال این رقابت‌ها به مصاف هم می‌روند که این ۲ تیم پیش از این تنها ۴ مسابقه را مقابل یکدیگر و در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا یا جام جهانی برگزار کرده اند؛ ۴ مسابقه‌ای که سه شیر‌ها هیچ گاه نتوانسته اند در آن ایتالیایی‌ها را شکست دهند و در این مسابقات همیشه بازنده بوده اند. انگلیسی ها، این بار امیدوارند که با توجه به برگزاری فینال در ورزشگاه ومبلی بتوانند این رکورد را بشکنند.


کویپرز؛ داور پول دار و بی اعصاب!

طبق اعلام یوفا، بیورن کویپرز، داور باتجربه هلندی، دیدار فینال یورو ۲۰۲۰ بین ایتالیا و انگلیس را در ومبلی لندن سوت خواهد زد. بیورن کویپرز را ثروتمندترین داور جهان فوتبال می‌دانند. او که در هلند مالک سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای است، ثروتی در حدود ۱۱.۵ میلیون یورو دارد؛ هر چند او همچنین به عنوان یک داور فعالیت می‌کند و از زمانی که دوران کاری خود را به عنوان داور بین المللی آغاز کرده، با بازیکنان زیادی برخورد داشته است.

 

در واقع او چندین برخورد با بازیکنان بزرگ جهان فوتبال داشته که برخی از آن‌ها را قرار است در بازی امشب، دوباره ببیند! مهم‌ترین مورد، مارکو وراتی است. هافبک ایتالیایی پیشتر گزارش داده بود که کویپرز در تساوی این فصل سیتی و PSG در چمپیونزلیگ، به او و همچنین لئاندرو پاردس توهین کرده است. وی پس از آن بازی توضیح داد: او به من گفت گورت را گم کن. من زیاد با داوران صحبت می‌کنم، اما هرگز نمی‌توانم این حرف را بر زبان بیاورم؛ چرا که ۱۰ بازی من را محروم می‌کنند.


۶۷ هزار هوادار، فینال را در ومبلی می‌بینند

سیاست دوگانه انگلیسی‌ها در رابطه با تماشاگران فینال یورو ۲۰۲۰ باعث نارضایتی ایتالیایی‌ها شده است. از یک سو به بهانه محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا فقط ۱۰۰۰ بلیت در اختیار فدراسیون فوتبال ایتالیا قرار گرفته است و از سوی دیگر ۸۰ درصد ظرفیت ومبلی برای فینال پُر خواهد شد. ۶۷ هزار تماشاگر در ومبلی خواهند بود تا از نزدیک این فینال را تماشا کنند. با توجه به محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا فقط ۱۰۰۰ ایتالیایی اجازه ورود به خاک انگلیس را دارند؛ البته هیچ محدودیتی برای ورود به استادیوم وجود ندارد و ایتالیایی‌های ساکن لندن و شهر‌های اطراف می‌توانند با تهیه بلیت وارد ومبلی شوند، اما در هر صورت فقط ۱۰۰۰ ایتالیایی می‌توانند از کشور خود راهی لندن شوند.


ساوتگیت: منتظر این چالش خارق‌العاده هستیم

سرمربی تیم ملی انگلیس، پیش از مسابقه فینال برابر ایتالیا گفت: ایتالیا یک تیم خارق‌العاده است. آن‌ها رکورد ۳۰ مسابقه بدون شکست را دارند که یک رکورد باورنکردنی برای هر تیم فوتبال است. این یک چالش خارق‌العاده برای ماست که البته واقعا منتظر آن هستیم. ساوتگیت همچنین افزود: این بازیکنان هر چه اتفاق بیفتد، باز هم میراث بزرگی را از خود به جای گذاشته اند و حالا رنگ مدال مطرح می‌شود و احتمالا شما در زندگی فرصت‌های کمی مثل این پیش روی خود می‌بینید؛ بنابراین ما باید لحظه‌ای را که در آن قرار داریم، غنیمت بشماریم و از شانسمان بهترین استفاده را بکنیم.


مانچینی: باید انرژی ازدست‌رفته‌مان را بازیابی کنیم

سرمربی ایتالیا نیز درباره بازی امشب تیمش گفت: اگر به فینال رسیده‌ایم، نتیجه تلاش همه است. نه فقط من، بلکه همه در این موفقیت سهیم هستند. مانچینی در ادامه افزود: البته هنوز کار تمام نشده و ما برای قهرمانی باید کار بزرگی در بازی نهایی انجام دهیم. باید انرژی از‌دست‌رفته‌مان را بازیابی کنیم و برای فینال نیرو بگیریم. می‌خواهیم قهرمان شویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->